ЦЕНТР РОЗРАХУНКІВ І КОНТРОЛЮ ЗА СПЛАТОЮ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ


КП "УПРАВЛІННЯ МІСЬКИМ ГОСПОДАРСТВОМ" м.Вишневе


ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків і споруд
та прибудинкових територій
  • Прибирання сходових кліток
  • Прибирання прибудинкової території
  • Вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів
  • Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель
  • Технічне обслуговування ліфтів
  • Обслуговування систем диспетчеризації
  • Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення і зливової каналізації
  • Дератизація
  • Дезінсекція
  • Обслуговування димовентиляційних каналів
  • Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення
  • Технічне обслуговування побутових електроплит
  • Поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території
  • Ремонт обладнання спортивних майданчиків
  • Ремонт обладнання дитячих майданчиків
  • Ремонт обладнання господарських майданчиків
  • Поливання дворів, клумб і газонів
  • Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період
  • Прибирання та вивезення снігу
  • Експлуатація номерних знаків будинків
  • Очищення дворових туалетів та приямків
  • Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води
  • Енергопостачання для ліфтів
  • Очищення неканалізаційних люків
  • Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) квартирних засобів обліку води та теплової енергії
  • Інші прямі витрати

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 липня 2005 р. N 560

ПРАВИЛА надання послуг з
централізованого опалення, постачання холодної
та гарячої води і водовідведення
Загальні положення

1. Ці Правила регулюють відносини між суб’єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі — виконавець), і фізичною та юридичною особою (далі — споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі — послуги).

2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

опалювана площа (об’єм) будинку — загальна площа (об’єм) приміщень будинку, в тому числі у разі опалення площа (об’єм) сходових кліток, ліфтових та інших шахт;

кількісний показник послуг — одиниця виміру для обчислення кількісних показників отриманої споживачем послуги, визначена відповідно до законодавства;

міжопалювальний період — період між кінцем одного опалювального сезону та початком наступного опалювального сезону;

опалювана площа (об’єм) квартири (будинку садибного типу) - загальна площа (об’єм) квартири, а також будинку садибного типу без урахування площі лоджій, балконів, терас;

точка розбору — місце розташування водорозбірних кранів або змішувачів холодної та гарячої води у квартирі (будинку садибного типу);

централізоване водовідведення — послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у відведенні стічних вод, яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових централізованих систем водовідведення;

централізоване постачання холодної та гарячої води — послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у холодній та гарячій воді, яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових систем холодного та гарячого водопостачання;

централізоване опалення — послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу), яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових систем теплопостачання.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Законі України “Про житлово-комунальні послуги”.

Порядок надання послуг

3. Послуги надаються споживачам безперебійно, за винятком часу перерв на:

проведення в установленому порядку ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за графіком, погодженим з виконавчими органами сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями;

міжопалювальний період (для систем опалення);

ліквідацію наслідків, пов’язаних з дією непереборної сили або аварією.

4. У разі планування перерви в наданні послуг виконавець зобов’язаний повідомити про це споживача через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (за винятком перерви, що настала внаслідок аварії або дії непереборної сили). У повідомленні зазначаються причина та час перерви в наданні відповідних послуг.

5. Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації, нормами санітарного законодавства та іншими нормативними документами.

6. Послуги повинні відповідати:

з централізованого постачання холодної та гарячої води - вимогам щодо якості і тиску води, температури гарячої води, а також розрахунковим нормам витрати води у точці розбору;

з централізованого опалення — нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку;

з централізованого водовідведення — нормативам з відведення стічних вод за умови підтримання відповідного стану приміщень будинку та прибудинкової території.

7. Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування мають право тимчасово визначати інші норми споживання, кількісні та якісні показники та режими надання послуг в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.

Перелік послуг, що надаються споживачеві, залежить від рівня благоустрою відповідного будинку.

8. Послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі — договір).

Порядок обліку та оплати послуг

9. У квартирі (будинку садибного типу) роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії (далі — квартирні засоби обліку) проводяться спеціалізованою організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача.

Квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік.

Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.


created by Буча